ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم آمریکا: همسایگان اسرائیل از عادی سازی روابط سود بسیاری خواهند برد حمایت مجدد ترامپ از جنایات اسرائیل در غزه شهادت ۲۹ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد بورل و امیرعبداللهیان برای کاهش تنش‌ها در منطقه گفت و گو کردند حمله پهپادی مقاومت عراق به یک هدف مهم در جولان اشغالی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است شمال عراق از سوی ترکیه بمباران شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش گزارشگر سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با داعش بازداشت کرد حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی - انگلیسی به شمال یمن (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نماینده مجلس: تمام معلمان باید شامل رتبه‌بندی شوند| مطالبات و پاداش بازنشستگان پیگیری می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۵۱۵۴
  • ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
  • ۱
نماینده مجلس: تمام معلمان باید شامل رتبه‌بندی شوند| مطالبات و پاداش بازنشستگان پیگیری می‌شود
عضو کمیسیون آموزش مجلس عنوان کرد: علاوه بر مطالبات و پاداش بازنشستگان، چرایی رتبه‌بندی نشدن معلمان طرح مهرآفرین و معلمان پیمانی از دیگر مواردی است که در مجلس پیگیری می‌شود.
 

به گزارش شهرآرانیوز، محمد وحیدی در نشست شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی  اظهار کرد: طرح رتبه بندی باید تمام معلمان را در بر گیرد چرا که معلمان پیمانی و معلمان طرح مهر آفرین نیز جمعی از آموزش و پرورش هستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: میانگین سنوات این افراد بیش از ۱۱ سال است و برخی از آن‌ها تا ۱۷ سال سابقه دارند، ولی در حال حاضر آیین‌نامه اجرایی رتبه‌بندی معلمان خلاف مصوبه مجلس تدوین شده است که این افراد شامل رتبه‌بندی نشوند.

وی،  شمار معلمانی که شامل رتبه بندی نشده اند را ۷۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش مکلف به اجرای قانون است و قانون نیز در این زمینه برای هیچ معلمی استثناء قائل نیست.

وحیدی اظهارداشت: بسیاری از شاگردان این معلمان که به دانشگاه فرهنگیان رفته و معلم شدند، شامل رتبه‌بندی شده‌اند، اما خود این معلمان مشمول این طرح نیستند. طرح مهر آفرین طرح جایگزین استخدام معلمان است که به استان‌ها این اختیار داده شده تا برای تامین نیرو آموزش و پرورش معلم استخدام کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، در طرح مهرآفرین همانند گذشته برای استخدام‌ها باید آگهی استخدامی منتشر شود، اما این وظیفه به استانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی واگذار شده و داوطلبان پس از برگزاری آزمون‌های استخدامی در ۲ بخش توانمندی‌های عمومی و تخصصی و گزینش انتخاب می‌شوند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس ادامه داد: توجه به ساخت مدارس و تخریب مدارس غیر استاندارد و حذف مدارس کانکسی، ۲ نوبته و کلاس‌های چند پایه از اقدامات دولت سیزدهم است.

وحیدی افزود: با توجه به این که ثبت نام دانش آموزان محله محور شده است هیچ دانش آموزی نباید به بهانه پرشدن ظرفیت پس زده شود و کارنامه به دست از این مدرسه به آن مدرسه برود.

وی با بیان اینکه مدیریت این مشکل حتی اگر تعداد دانش آموزان هزار نفر هم باشند زیر سوال بردن عملکرد آموزش و پرورش است و خواهان برطرف کردن این مشکل در خراسان شمالی شد.

وحیدی اضافه کرد: افزایش کیفیت آموزش و پرورش نباید فدای کمییت آن شود و علاوه بر مدرسه سازی به دنبال کیفی کردن آموزش و پرورش نیز باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
0
0
اقای وحیدی بازنشستگان مهرماه گذشته هم ریالی دریافت نکردند ن. رتبه بندی ن پاداش چرا این همه ظلم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->